Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
jaknato [2010/11/27 09:49] 127.0.0.1 upraveno mimo DokuWiki |
jaknato [2015/11/02 21:22] (aktuální) |
||
---|---|---|---|
Řádek 18: | Řádek 18: | ||
^Text v poznámce ^Jak PD pracuje ^ | ^Text v poznámce ^Jak PD pracuje ^ | ||
- | | N 50 41.123 E 15 10.456\\ 50 41.123 15 10.456\\ 50d41.123 15d10.456 | d nebo mezera se bere jako značka stupně, souřadnice se berou tak jak jsou zapsány, označení polokoule N/S a E/W může být, ale nemusí | | + | | 50d41.123 15d10.456 | d se bere jako značka stupně, souřadnice se berou tak jak jsou zapsány | |
| 41.123 10.456 | čísla jsou chápána jako minuty, stupně se berou ze souřadnic keše | | | 41.123 10.456 | čísla jsou chápána jako minuty, stupně se berou ze souřadnic keše | | ||
| 123 456 | čísla jsou chápána jako tisíciny minut, stupně a celé minuty se berou ze souřadnic keše | | | 123 456 | čísla jsou chápána jako tisíciny minut, stupně a celé minuty se berou ze souřadnic keše | | ||
- | ===== Azimut a vzdálenost - projekce bodu ===== | ||
- | Pokud autor keše zadal jen směr a vzdálenost, pomůže vám PocketDrake určit, kam jít. Postup je jednoduchý: | ||
- | * běžným způsobem přidáme waypoint na výchozích souřadnicích, odkud se má vzdálenost počítat | ||
- | * pomocí tlačítka se šipkou vpravo otevřeme dialogové okno pro zadání azimutu a vzdálenosti | ||
- | * po odklepnutí OK se u waypointu nahradí původní souřadnice novými | ||
- | |||
- | ===== Řešení vzorců ===== | ||
- | Detailní popis funkce na řešení vzorců u multikeší a mysterek (případně kdekoli jinde) najdete v [[vzorce|samostatné kapitole]] | ||
- | |||
- | Tato funkce je použitelná až po registraci. | ||